Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Wyznacznikiem naszego sklepu jest zadowolenie i dobro Klienta. Zdarza się jednak, że są rzeczy, na które nie mamy bezpośredniego wpływu. Sprawdź jak złożyć reklamację.

Otrzymane produkty mają wady fabryczne, lub zostały uszkodzone w transporcie?
Nie martw się, dołożymy wszelkich starań żeby jak najszybciej to naprawić. 

Proces reklamacyjny zaczyna się od przysłania Nam informacji mailowej na adres reklamacje@ejubi.pl z opisem oraz zdjęciami zaistniałej wady reklamowanego produktu, numerem zamówienia, danymi kupującego oraz numerem dowodu zakupu lub za pomocą formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie internetowej Ejubi.pl

Po zgłoszeniu nasz Dział Reklamacji rozpatrzy Twoje zgłoszenie i rozpocznie odpowiednią procedurę. W ciągu 14 dni poinformujemy Cię, o przebiegu reklamacji telefonicznie, lub w zwrotnej wiadomości mailowej.

 

Nasz dział reklamacji pracuje od poniedziałku do piątku od godziny 9 do 17. Masz pytania dotyczące reklamacji? Skontaktuj się z nami pod adresem reklamacje@ejubi.pl

 

Zwroty

Jeśli z jakiegokolwiek powodu biżuteria zakupiona w naszym sklepie nie spełniają Twoich oczekiwań i chcesz ją zwrócić, na tej stronie znajdziesz informacje dotyczące zwrotów dla zamówień złożonych w sklepie Ejubi.pl

Doskonale wiemy jak trudną decyzją jest wybór biżuterii dla siebie lub kogoś bliskiego. Dlatego chcąc sprostać Twoim oczekiwaniom dajemy Ci aż 30 dni na zwrot zakupionego towaru (nie dotyczy obrączek oraz produktów nieprefabrykowanych,  grawerowanych,    powiększanych itp.) 

Odstąpienia od umowy możesz dokonać poprzez przesłanie formularza zwrotu na adres:

sklep@ejubi.pl 

Po weryfikacji zgłoszenia przez naszego pracownika otrzymasz mailowe potwierdzenie przyjęcia formularza zwrotu, po otrzymaniu potwierdzenia z naszej strony, produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu należy odesłać (nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy) na adres: 

Jubiler Kieca

Zamkowa 3/7-8

13-200 Działdowo

 

Warunki które musi spełniać zwracany produkt:

– powinien być nie używany i nie nosić śladów użytkowania (plomba na produkcie nie może być naruszona),

– powinien posiadać metkę jubilerską, oryginalne pudełko oraz dowód zakupu,

– jest produktem nieprefabrykowanym (obrączki, produkty grawerowane, powiększane lub pomniejszane),


WAŻNE:

– dokładnie zabezpiecz paczkę, tak by nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie. Odpowiedzialność za przesyłkę nadaną przez Konsumenta ponosi Konsument. Jeśli korzystasz z kartonu, w którym otrzymałeś zamówienie – usuń starą etykietę nadawczą, a paczkę starannie zaklej.
w zależności od tego, jaką wybrałeś formę płatności, tą samą drogą otrzymasz zwrot środków. Jeśli opłaciłeś zamówienie za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie w formularzu zwrotu.
środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania zwracanego towaru.
– w przypadku zakupów na raty, termin na odstąpienie od zawartej umowy kupna to 14 dni. 

 

Podstawa prawna:

Prawo do odstąpienia od umowy kupna obowiązujące od 25 grudnia 2014 roku:

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli kiedy kupujący jest osobą fizyczną oraz dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Dowiedz się więcej
Twój koszyk
Brak produktów w koszyku!
Wróć do sklepu